Jak vlastně influencer marketing funguje?
Jeho principem je propagace značky pomocí osoby, které cílová skupina věří a dá na její doporučení.
Přeci jen si spíše koupíte produkt, o kterém vám řekne váš známý, než takový, který jen zahlédnete například v televizi. Momentálně je influencer marketing rozšířený především na Instagramu, ale najdeme ho i na ostatních sociálních sítích jako je YouTube nebo Pinterest.
Influencer marketing se rozhodně neomezuje jen na jednu platformu.
Online prostředí je plné možností – od blogů a YouTube kanálů až po TikTok a Twitter. Socialmind vytváří komplexní strategie, které zajistí, že se váš produkt dostane k vašim potenciálním zákazníkům bez ohledu na to, kde tráví svůj čas.
Právě kvůli zásahu správné cílové skupiny je zásadní volba influencera.
Kromě zacílení na správnou skupinu je ale třeba brát v potaz ještě jeden faktor: autenticitu. Představte si, že váš oblíbený influencer, který se věnuje vaření
a pečení, najednou začne propagovat kapalinu do ostřikovačů.
Přišlo by vám to zvláštní, že? Pravděpodobnost, že si kapalinu na jeho doporučení zakoupíte, by pak pravděpodobně nebyla moc vysoká. Obsah vyprodukovaný influencery musí působit přirozeně, protože uživatelé sociálních sítí jsou právě na autenticitu velmi citliví.