Kariéra
Chci schůzku
Naše kurzy
Menu
Spojte se s námi
Z nuly na 56 tisíc sledujících:
Jak jsme se Zálohuj.si za rok ovládli sítě
Když nás před rokem oslovilo Zálohuj.si, nikdo netušil, že z toho nakonec bude po Socialmindu druhý nejúspěšnější a největší profil, který jsme od nuly vybudovali.

Zajímá vás, jak se nám to povedlo?
Jak šel čas – profil na začátku spolupráce a teď
Před
Aktuálně
Jaký byl klientův cíl?
Klient za námi přišel ve chvíli, kdy spouštěl svůj nový projekt, platformu na online ukládání a posílání souborů.

Jeho přáním bylo, abychom jeho službu představili na všech dostupných kanálech a dostali ji do povědomí co nejvíce lidí. Dal nám volnou ruku a čistý štít.

V červenci roku 2023 jsme tak založili kompletně nové profily na Instagramu, Facebooku, TikToku, YouTube Shorts a pustili se do práce!
Proč by měl někdo vůbec sledovat profil služby, kde se ukládají soubory?
Stála před námi velká výzva. Potřebovali jsme dát lidem důvod, aby je profil Zálohuj.si zajímal a chtěli ho sledovat.

Ve zkratce? Neotřele najít hodnotný obsah ve spojení s klientovým segmentem.

Profil jsme stavěli na zelené louce. Žádné data, průzkumy nebo zmínka o cílové skupině. Věnovali jsme proto spoustu času rešerši a úvodní přípravě.
Polovina českého Instagramu viděla Zalohuj.si?
Stěžejním bodem bylo, aby měl námi vytvořený obsah přidanou hodnotu.

Náplň jsme rozdělili do několika okruhů –
Tipy a triky na počítači či telefonu
Komické situace spojené s tvorbou obsahu a ukládáním souborů
Tipy a novinky v oblasti AI
Edukaci v oblasti kybernetické bezpečnosti
což se později ukázalo jako trefa do černého.
V doprovodu s funkčním obsahem jsme také připravili unikátní návrh vizuální identity, abychom byli schopni potenciální sledující zaujmout každým detailem.
V oblíbenosti vedou hlavně carousely s tipy a triky, které mají nejen vysoké dosahy, ale také si je sledující ve velkém počtu ukládají.
Průlomový okamžik
Největší průlom na profilu nastal v listopadu minulého roku, když jsme pustili do světa reels o dposlouchávání iPhonů.

Povedlo se nám najít téma, které v lidech rezonuje a video tak během krátké doby získalo v organice 1 milion zhlédnutí (v současné době má 1,7 milionů).
Co se stalo, že video tak vybouchlo?
Otravné personalizované reklamy řeší každý majitel jablíčka a my vám právě poradili, jak se jich zbavit.

Přišla obrovská vlna komentářů, spekulací a sdílení, díky čemuž jsme se během listopadu dostali ze 4 tisíc na 17 tisíc sledujících!

Lidi to prostě chtěli vidět, slyšet a komentovat, a bylo to přesně i to, co chtěl klient. A nám nezbývalo nic jiného, než naskočit na vlnu a v podobném duchu pokračovat.
Původně jsme měli úplně jiné video, natočené s komparzem, které se nám ve finální podobě nelíbilo. Hledali jsme alternativu a padl návrh využít AI a nechat ji vygenerovat námi zadané video. Hold, byla to trefa do černého, kterou nikdo neočekával.
Naskočení na vlnu
Na základě úspěchu a požadavků sledujících jsme natočili na přelomu ledna/února další video, tentokrát zaměřené na Android. Stejný koncept, stejný úspěch. Zájem o tipy a triky rostl a s ním i počet aktivních sledujících.

Reels získalo 1,5 milionů zhlédnutí a tím korunovalo únor za nejsilnější měsíc, co se přírůstku sledujících týče (17 113 nových sledujících a 1 641 311 zobrazení obsahu).
Říká se do třetice všeho dobrého? Platí to i u nás! Zájem u diváků mělo také video zaměřené na aktivitu na Google.

I to ve zhlédnutí přesáhlo hranici 1 milionu přehrání a dostalo se k více jak 700 tisícům jedinečným divákům.
Co mají všechna tato videa společné a proč jsou tak úspěšné? Žijeme v online světě, který se každým dnem mění a bezpečnost na internetu řeší skoro každý, proto jsou videa koncipována tak, aby zasáhla co nejvíce lidí.

Nejúspěšnějšími videi jsou převážně ty, které se zaměřují na hrozby na internetu, nebo vtipná a trendová videa reflektující naše vlastní zkušenosti z online světa.
Jaký je klíč k úspěchu?
Hlavním klíčem k úspěchu je konzistence a relevance obsahu. Od začátku spolupráce postujeme 12 reels a 3 statické příspěvky, které přinášejí stabilní přírůstek sledujících. Cílem klienta bylo předat sledujícím skutečnou hodnotu a vytvořit aktivní komunitu.

Obsahová strategie, kterou jsme si nastavili na začátku spolupráce se tím pádem osvědčila a nebyl důvod ji jakkoliv měnit – jednoduchý, za to hodnotný obsah a schopnost reagovat na aktuální témata.
Dobře nastavená obsahová strategie, vytyčené dlouhodobé cíle, pravidelnost v publikování a dobře zvolená témata jsou jako puzzle, které tvoří finální a úspěšnou podobu profilu.

Výsledek?
Zálohuj.si viděla za posledních 9 měsíců bezmála polovina českého Instagramu.
Nezastavujeme a jedeme dál
Zálohuj.si jsme pomohli i díky sociálním sítím nastartovat svůj byznys, dostali jsme povědomí o značce mezi ⅕ obyvatel České republiky a pomohli jsme vybudovat Zálohuj.si pozici jednoho z nejsilnějších a nejúspěšnějších hráčů na poli cloudových systému.

Tahle mise ještě zdaleka není u konce a my se těšíme, čím společně zbouráme český internet příště.
Pokud hledáte způsob či si nevíte rady, jak se prosadit na sociálních sítích, ozvěte se nám. Rádi společně napíšeme další velký příběh také s vaší značkou! Stačí vyplnit krátký formulář.
Klikněte na tlačítko a objednejte se na marketingovou konzultaci s našim expertem.
Pouze 5 míst týdně
Získat svou bezplatnou konzultaci
4.8/5
Pojďme
zjistit,
jestli
se
k sobě
hodíme.