Jedním z nejlépe zdokumentovaných vedlejších účinků pandemie Covid-19 byl dopad na náš spánek, který je popisován jako "dokonalá bouře problémů se spánkem". Nová reklamní kampaň společnosti Ikea se zaměřuje na výhody dobrého spánku.
První část kampaně začala s televizním spotem, který ukazuje, jak nedostatek spánku (a těžká noc ve městě) ovlivňuje schopnost zajíce závodit následující den.
Ikea si najala reklamní společnost “Mother”, která navázala na kampaň pomocí série chytře navržených plakátů, na kterých jsou produkty, které vypadají jako energetické nápoje, krémy proti stárnutí a vitamínové doplňky, pomoci níž ukazují účinky dobrého spánku - na vizuálech se nachází lůžkoviny Ikea, které napodobují tekutiny, pilulky a krémy.
Působivé vizuály nafotila fotografka Amy Currellová s použitím velkoplošných modelů navržených společností Andy Knight Ltd., do nichž byly umístěny lůžkoviny Ikea.
Svět kreativ je čím dál tím zajímavější. Po Ikey vydala společnost Uncommon sérii stejně působivých vizuálů pro B&Q. Obě kampaně ukazují, jakou sílu může mít dobře navržený plakát, zejména pokud se sdílí i na sociálních sítích.