Ikea kreativy _ 3 min. _ 29.5.2023
IKEA rozšiřuje svou kampaň na kvalitní spánek pomocí série kreativních plakátů.
Plakáty navazují na reklamu IKEY, která představila prequel ke známému příběhu o želvě a zajíci. Pokračují tak v poselství o důležitosti dobrého spánku.
ÚVOD
Jedním z nejlépe zaznamenaných vedlejších účinků pandemie Covid-19 byl dopad na náš spánek. Nová reklamní kampaň společnosti IKEA se zaměřuje na výhody, které přináší kvalitní spánek.
HLAVNÍ ČÁST
První část kampaně začala televizním spotem, kde se odehrával známý příběh o zajíci a želvě, který ukazuje, jak nedostatek spánku (kvůli divoké noci zajíce ve městě) ovlivňuje schopnost zajíce závodit následující den.

Následně IKEA ve spolupráci s reklamní společností “Mother” navázala na kampaň pomocí série chytře navržených plakátů, na nichž byly produkty, které vypadaly jako energetické nápoje, krémy proti stárnutí a vitamínové doplňky, pomocí nichž firma ukazovala pozitivní účinky dobrého spánku - na vizuálech se nachází lůžkoviny Ikea, které napodobují tekutiny, pilulky a krémy.

Působivé vizuály nafotila fotografka Amy Currellová s použitím velkoplošných modelů navržených společností Andy Knight Ltd., do nichž byly umístěny lůžkoviny IKEA.
ZÁVĚR
Svět kreativ je čím dál tím zajímavější. Po IKEY vydala společnost Uncommon sérii stejně působivých vizuálů pro B&Q. Obě kampaně ukazují, jakou sílu může mít dobře navržený plakát, zejména pokud se sdílí i na sociálních sítích.
ZDROJ
Mother - https://motherlondon.com/
Made by Designmind