Aktivační kampaň pro největšího výrobce prémiové mouky v Česku

Babiččina Volba

Aktivační kampaň pro největšího výrobce prémiové mouky v Česku

Babiččina Volba

Babiččina volba je jedním z největších výrobců mouky v ČR a tomu by měly odpovídat i jejich sociální sítě.

Úkol

Řešení

V rámci aktivační kampaně jsme spustili rozsáhlou komunikaci na sociálních sítích, která za tři měsíce navýšila počet sledujících a engagement rate o více než 50 %.

Vizuální identita

Pro klienta jsme vytvořili jednoduchý design manuál pro komunikaci na sociálních sítích.

Recepty jako od babičky

Pro cílovou skupinu jsme připravili obsah, na kterém si doslova mohli “smlsnout”. Ve spolupráci se zkušenou influencerkou @teaolivova jsme natočili sérii krátkých Reels receptů.

Musí to být vidět

Dělat dobrý obsah nestačí, musí ho také někdo vidět. Právě proto jsme do aktivace zapojili traffic kampaně s krátkými upoutávkami receptů, které uživatel najde na profilu.

Komunikace s fanoušky

Součastí kampaně byl taky sběr zpětné vazby od zákazníků, kteří profil navštěvovali. Díky ní jsme byli schopni vytvářet stále lepší obsah a budovat silný vztah s cílovou skupinou.

Bez práce nejsou koláče

Babiččina Volba je velmi oblíbená značka, která si už delší dobu zasluhovala dostávat lásku také na Instagramu. Myslím, že se nám povedlo sjednotit komunitu fanoušků a předčit klientovo očekávání?

Hanka Kuželová, Project Manager & Team Lead

+3410

sledujících na Instagramu

původním cílem bylo 900 sledujících

1,1 mil.

zobrazení obsahu uživatelům

původním cílem bylo 900 tis.

288%

zvýšení míry zapojení uživatelů

z původních 81 na 233 reakcí

332 tis.

zasažených uživatelů

původním cílem bylo 300 tis.

Pojďme zjistit, jestli se k sobě hodíme.
Objednejte se na schůzku s naším projekťákem a zjistěte, co pro vás můžeme udělat.
Made by Designmind