Royal Water
Vizuální identita a strategie pro
prémiovou alkalickou vodu.

-
Úkol
Naší designeři dostali náročný úkol - vytvořit novou vizuální identitu pro prémiovou vodu Royal, která se od ostatních odlišuje svými jedinečnými vlastnostmi. -
Řešení
Cílem komunikace bylo zvýšit povědomí o značce a informovat o odběrových místech, kde si zákazník produkt může zakoupit. Do kampaně jsme jako autoritu také zapojili MMA zápasníka Attilu Vegha, který Royal Water dlouhodobě podporuje.
Vizuální identita
Nová vizuální podoba komunikuje jedinečnost produktua vyčnívá z řady konkurentů.

Není voda
jako voda
Instagram stories jsme využívali k pravidelné aktivaci fanoušků na sociálních sítích. Z grafik jsme vytvořili malé příběhy, které vyprávěly o mnoha benefitech produktu na pravidelné denní bázi.



Musí to být vidět
Dělat dobrý obsah nestačí, musí ho také někdo vidět. Právě proto jsme do aktivace zapojili traffic kampaně s krátkými upoutávkami receptů, které uživatel najde na profilu.


Objednejte se na konzultaci a pomůžeme prodávat i vám
Pomohli jsme už desítkám klientům získat nové zákazníky v on-line. Vystavíme vám strategii na míru a výsledky dodáme na klíč. Objednat se