Babiččina Volba

Aktivační kampaň pro největšího výrobce prémiové mouky v Česku

banner
  • Úkol

    Získat nové fanoušky a zvýšit míru zapojení na Instagramovém profilu klienta.
  • Řešení

    V rámci aktivační kampaně jsme spustili rozsáhlou komunikaci na sociálních sítích, která za tři měsíce navýšila počet sledujících a engagement rate o více než 30 %.
#
#

Vizuální identita

Pro klienta jsme vytvořili jednoduchý design manual pro použití na sociálních sítích a v komunikaci.
banner

Recepty jako
od babičky

Pro cílovou skupinu jsme připravili obsah, na kterém si doslova mohli “smlsnout”. Ve spolupráci se zkušenou influencerkou @teaolivova jsme natočili sérii krátkých Reels receptů.
banner
banner banner

Musí to
být vidět

Dělat dobrý obsah nestačí, musí ho také někdo vidět. Právě proto jsme do aktivace zapojili traffic kampaně s krátkými upoutávkami receptů, které uživatel najde na profilu.
banner
banner

Komunikace
s fanoušky

Součastí kampaně byl taky sběr zpětné vazby od zákazníků, kteří profil navštěvovali. Díky ní jsme byli schopni vytvářet stále lepší obsah a budovat silný vztah s cílovou skupinou.
banner
banner banner

Bez práce
nejsou koláče

Babiččina Volba je velmi oblíbená značka, která si už delší dobu zasluhovala dostávat lásku také na Instagramu. Myslím, že se nám povedlo sjednotit komunitu fanoušků a předčit klientovo očekávání?

Hanka Kuželová, Project Manager & Team Lead

  • +3410 sledujících na Instagramu původním cílem bylo 900 sledujících
  • 1,1 mil. zobrazení obsahu uživatelům původním cílem bylo 900 tis.
  • 288% zvýšení míry zapojení uživatelů z původních 81 na 233 reakcí
  • 332 tis. zasažených uživatelů původním cílem bylo 300 tis.

Objednejte se na konzultaci a pomůžeme prodávat i vám

Pomohli jsme už desítkám klientům získat nové zákazníky v on-line. Vystavíme vám strategii na míru a výsledky dodáme na klíč. Objednat se banner

Prohlédněte si další projekty